به گزارش مشرق، کانال تلگرامی تبیان نوشت: تحقیق فیس بوک نشون میده محتوایی که سلبریتیها در اینستاگرام منتشر میکنن باعث ایجاد احساس منفی در فالوئرهاشون میشه.
به طور دقیقتر محققان فیسبوک متوجه شدن هرچه کاربر محتوایی که سلبریتیها در این شبکه به اشتراک میذارن، بیشتر تماشا کنه، با احساس منفی بیشتری در نتیجه مقایسه اجتماعی روبرو میشه.
شما در روز چقدر تو اینستاگرام میچرخین؟
*بازنشر مطالب شبکههای اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکهها منتشر میشود.